Víkendová vřava
Plán na víkend je jasný - maraton hraní hry Star Wars. Ovšem vzhledem k tomu, že Sheldon dá přednost striktně pánskému víkendu před víkendem s Amy u její tety, je předurčen pocítit sílu!