Paradigma Pána prstenů
Sheldon a Leonard jsou nervózní, když je Penny pozve na večírek, který pořádá. Ale když zjistí, že se koná halloweenská party, jsou nadšení a těší se, až si oblečou kostýmy. Na Pennyina bývalého přítele neudělají dojem.