Efekt světélkující rybky
Po vyhazovu z práce se Sheldon snaží prozkoumat strašlivý život mimo fyziku. Jeho počáteční nadšení z nakupování s Penny však časem opadne a skončí u výroby ponča, kvůli čemuž je Leonard nucen zavolat Sheldonově matce Mary.