Reakce na arašídy
Když se Penny dozví, že Leonard neslaví narozeniny, pokusí se mu uspořádat oslavu s překvapením. Sheldon ji však vyvede z míry a v obchodě s elektronikou nečekaně prožije jednu ze svých největších fantazií.