Hamburgerový postulát
Leonard, který má pocit, že u Penny nemá šanci, přijme nečekané pozvání na rande se svou kolegyní Leslie Winkleovou. Sex na jednu noc vrhne Leonarda a Sheldona do neprobádaných společenských vod.