Cooper-Hofstadterova polarizace
Sheldon a Leonard jsou pozváni, aby své poznatky prezentovali na konferenci, ale Sheldon odmítne. Penny se snaží situaci urovnat, ale její zásah jen prohloubí rozkol mezi oběma přáteli.