Zkáza mimoňoráje
Leonard a jeho přátelé si koupí rekvizitu, stroj času z klasického filmu ze 60. let minulého století, ale jeho přítomnost způsobí Penny problémy. Řekne chlapcům, že jejich posedlost komiksy a hračkami je "ubohá".