Loobenfeldův rozpad
Když Leonard uslyší Penny zpívat, zalže, aby nemusel na její vystoupení. Sheldon jde ještě dál a vymyslí promyšlenou lež, která vede k tomu, že se objeví jeho neexistující bratranec.