Roštěnkové distribuční dilema
Leonard, Wolowitz a Koothrappali se zamilují do Missy, Sheldonova dvojčete, a Leonard vymyslí plán, jak zlikvidovat své rivaly. Když plán nevyjde, Sheldon prohlásí, že on rozhodne, s kým bude jeho sestra chodit.