Batnádoba a chybný předpoklad
Chlapci se rozhodnou zúčastnit univerzitního turnaje Physics Bowl, ale protože Sheldon chce jen dokázat svou mentální převahu, kluci ho z týmu vyhodí. Na Sheldonovo místo přijmou jeho nemesis Leslie Winklovou.