Z Bodminu do Oxfordshiru
Henry a Sam míří do Cornwallu prozkoumat a prohrabat se v dalších kůlnách. V Bodmin Moor sbíral James věci více jak 25 let. Ve sbírce je vše od motorek po obojživelné vozidlo. Udělají pánové dobrý obchod?