Herefordshire
Průvodce pořadem Henry Cole a světoznámý restaurátor motocyklů Sam Lovegrove se nachází v Herefordshiru, kde odhalí stodoly plné motorů, gyroplánů a podivných, ale zároveň úžasných vozů různých druhů. A pak objeví britskou klasiku.