Cotswolds
Průvodce pořadem Henry Cole a světoznámý restaurátor motocyklů Sam Lovegrove se nachází v Cotswoldsu, kde objeví stodoly plné stacionárních motorů, skrytého zemědělského náčiní a některých velmi překvapivých sběratelských sbírek.