Západní pobřeží Cornwallu
Henry a Sam na západním pobřeží Cornwallu otevřou mnoho zaprášených stodol, které jsou plné starých věcí v různém stavu. Tentokrát zkoumají staré vozy, které byly nahromaděny za 50 let. Nejdříve naleznou první Lotus Elan a předválečný Sunbeam.