Oxfordshire
Dnes se chlapi vydají do Oxfordshire a Markova stodola bude spíše připomínat hřbitov obrů. Vše, na co se tu Henry a Sam podívají, je obří a pravděpodobně předražené, Henrymu se však zalíbí modrý traktor a Sama uchvátí minikára v živém plotu.