Somerset
Henry Cole a Sam Lovegrove pokračují v průzkumu britských stodol a hledají pěkné malé poklady, které by koupili, zrenovovali a prodali za slušnou cenu. V Somersetu objeví motocykly Norton, italské mopedy a francouzské motokáry.