Suffolk
Televizní moderátor Henry Cole a světoznámý renovátor motocyklů Sam Lovegrove jsou v Suffolku, kde našli stodolu plnou traktorů Porsche, jízdních kol Ducati a mnoha dalších vzácných a překvapivých vozidel.