Surrey
Henry a Sam pokračují ve svém pátrání po britských kůlnách při hledání starých pokladů, aby je obnovili a se ziskem prodali. V Surrey najdou záchranku Pontiac, záhadné automobilové sochy a podivně dobře zachované motorky.