Z Cornwallu do Oxfordshiru
Guru přes kola, Henry Cole, a jeho velký kamarád Sam Lovegrove, „zaříkávač motorů“, cestují z Cornwallu do Oxfordshiru prohrabat pár nejzajímavějších britských kůlen při hledání skrytých pokladů.