V srdci Oxfordshiru
V této epizodě Schováno v kůlnách jsou Henry a Sam ve středu Oxfordshiru, kde najdou vzácné Mini, Rollery ze 70. let a staré závodní auto – ale dokážou je zprovoznit a se ziskem prodat?