Falešné obvinění
Po posledním setkání s Charlesem jsou dívky napjatější než kdy jindy, stejně jako celý Rosewood. Ariina radost z vystavení jejího díla v umělecké galerii vezme za své, když se Ella rozhodne udržet ji doma.