Charlottina pavučinka
Když jsou dívky nuceny zůstat v Rosewoodu, vyvstávají otázky ohledně nové záhady. Aria je neklidná a začne se chovat podezřele, když se příliš brzy vrátí do Bostonu. Ale mohla by za tím opravdu stát Aria?