Nasazené rukavice
Dívky propadají panice, když se vyšetřování stočí k Radleymu. Aria, Emily, Hanna a Spencer se ocitnou na tenkém ledě, když na jejich dveře zaklepe rosewoodská policie a hledá odpovědi.