Hra končí, Charlesi
Kdo zabil Tobyho matku? Kdo udeřil Alison kamenem tu noc, kdy zmizela? Kdo je Red Coat? Kdo zabil Bethany? Kdo je Černá vdova? Proč A tak dlouho pronásleduje dívky?