Noví kluci, nové lži
Rosewoodská policie se na Hannu zaměří kvůli záznamu z Radleyho kamery a ona se rozhodne říct pravdu svým nejbližším v naději, že jí pomohou. Aria pokračuje v hledání odpovědí.