Spal to
Poté, co stalker málem zabije Emily, začnou dívky brát výhrůžky vážněji a snaží se mlčet, aby neublížily dalším lidem. Caleb se musí vypořádat s následky toho, že na sebe vzal vinu za únik informací o Yvonne.