Otočíme každý kámen
Vše nasvědčuje tomu, že mučitelem v mikině je Lesli, a tak se dívky snaží najít důkazy dřív, než se obrátí na policii. Ale zatímco zintenzivňují své vyšetřování, přicházejí i výhrůžky od A.