Ó bratře, kde jsi?
Charles oznámí, že se na své narozeniny vrací domů, a v rodině DiLaurentisových zavládnou smíšené pocity. Pan DiLaurentis chce narychlo opustit město, aby ukryl Alison a Jasona před jejich bratrem.