Blázen
V případu Alisoniny vraždy se objeví nové zásadní důkazy a Hanna se po návštěvě detektiva Wildena obává, že to na ni A hodí. Aria začne být paranoidní a rozhodne se, že pokud chce Hanně pomoci, musí od Mony získat odpovědi.