Sejde z očí, sejde z mysli
Spencer je konečně připravena mluvit, ale Emily není tak ochotná přijmout to, co jí chce říct. Dá na Spencerino varování, nebo se Emily vydá hledat vlastní odpovědi cestou, kterou pro ni "A" vytyčila?