Poruší se kruh?
Spencer se pohřešuje a Aria, Emily a Hanna pátrají po stopách, kde by jejich kamarádka mohla být. Vědí, že Spencer v poslední době nebyla ve své kůži, ale copak toho už měla dost natolik, aby prostě zmizela? Mohla jí "A" něco udělat?