Stalo se to tehdy v noci
Od chvíle, kdy Aria, Emily, Hanna a Spencer zjistily, že Mona je A a že Maya je mrtvá, uplynulo léto. Když se zdá, že hrůza skončila a údajný vrah je za mřížemi, staré i nové rány v Rosewoodu se pomalu začínají hojit.