Království slepých
Když Veronica Hastingsová přijme Garretta jako klienta, Spencer si je jistá, že její matku něco nutí, aby se případu ujala. Aria mezitím souhlasí, že bude dělat Jenně doprovod, aby na ni dohlédla.