Pozůstatky -A
Poté, co se Hanna a Spencer dostanou na stopu Garrettovi, vyrazí na samostatné mise. Hanna doufá, že se jí podaří chytit A nebo alespoň zjistit, kdo Garrettovi pomáhá. Aria se mezitím začne zajímat, proč Ezra najednou přišel k penězům.