Jsi pro mě mrtvá
Nyní, když jsou Aliiny ostatky zpět u její rodiny, se ji Di Laurentisovi chystají znovu pohřbít, což dává Arii, Emily, Hanně a Spencer další příležitost rozloučit se se svou kamarádkou.