Ta holka je jed
Jennina opulentní narozeninová oslava se zdá být příliš dobrá na to, aby to byla pravda, a Aria, Emily, Hanna a Spencer mají podezření, že se v zákulisí něco děje - zvlášť když se ukáže, že Garrett je toho večera propuštěn z vězení, aby navštívil matku.