Pocoyův dárek
Pocoyo má nádherně zabalený dárek, ale nechce ho rozbalit. Elly si moc přeje vědět, co je uvnitř. Prosí a žadoní, ale když to nepomáhá, uchyluje se k zoufalým činům.