Pokzila
Pocoyo s Patem si hrají na obří příšery. Najdou malé městečko a hrají si tam na Godzilu a King Konga a ničí ho. Nevšimnou si, že tam žijí malí tvorečkové. Jakmile to Pocoyo s Patem zjistí, opraví, co poničili a uspořádají jim parádní pouť.