Pan Velký Kačer
Pata baví hrát si na to, že je dospělý a nechce si hrát se svými kamarády. Nakonec ale Pato s ostatními zjistí, že hrát si s kamarády je mnohem větší zábava než trávit čas hraním si na fešácké dospěláky.