Detektiv Pocoyo
Elly ztratí panenku. Detektiv Pocoyo jí pomáhá a hledá, kam se mohla podít. Pocoyo se vrací na místo činu a Elly zjišťuje, že celou dobu měla panenku u sebe. Elly se to stydí přiznat. Ale Pocoyo zjistí pravdu a záhada je vyřešena.