Kazič zábavy
Pocoyo pořádá párty, ale všechny kamarády pořád jen komanduje. Patovi, Elly a Fredovi to vadí a odcházejí pryč. Pocoyo zjišťuje, že párty bez hostů ho nebaví. Proto zve kamarády zpátky a všichni si pak hrají tak, jak chtějí.