Strašidelné zvuky
Pocoyo s Patem letí ve Vamooshi za dobrodružstvím; přistávají na podivné planetě, když jim část Vamooshe upadne. Hledají chybějící díl a Pato se bojí, protože slyší strašidelný zvuk. Ale mimozemšťan se s nimi chce jen skamarádit.