Dvojité trable
Pocoyo si chce hrát s míčem, ale Pato se chce houpat. Pata samotného houpačka nebaví, a tak si postupně udělá obrovské množství vlastních kopií, klonů. To mu ale moc nepomáhá; Pocoyo s Elly stroj vypnou a záplava klonů naštěstí zmizí!