Kamarádská kapela
Pocoyo se setkává s podivným malým červeným tvarem. Nejprve ho tvar škádlí a schovává se mu, leká ho a honí. Ale pak si přivede své kamarády a společně uspořádají pro Pocoya a jeho partu hudební a taneční show.