Ztrať se, Loulo!
Pojďme hrát na schovku! Pocoyo je parádní hledač- ale jen díky Loule. Pocoyo na ni žárlí a odežene ji pryč. Pak má výčitky a všichni ji jdou hledat. Nakonec se všichni setkají a Pocoyo se může radovat, že je taky super hledač.