Baf!
Pocoya baví dělat na kamarády: Baf! Ale kamarádům se hra nelíbí. Pato se nervově zhroutí. Elly dává Pocoyovi ochutnat jeho vlastní medicínu. Nakonec Pato s Pocoyem zjišťují, že je zábavné vzájemně na sebe bafat.