Eldorádo
Závěrečný díl seriálu. V důsledku převratných změn Nucky nejspíš přesídlí z Atlantic City na Manhattan. Margaret udělá dojem na Nuckyho a jistého akcionáře obilné společnosti. Luciano se věnuje nedokončenému byznysu, přičemž zakládá mafiánský výbor.