Dítě bez přátel
Ve válce s Lucianem se Nucky nehodlá vzdát toho, co mu v Atlantic City náleží. Willie a Eli se zapojují do Nuckyho války. Maranzanův osud se naplní. Nucky si přečte dopis od Gillian z nemocnice. V roce 1897 se Mabel s Nuckym hádají o osud uprchlíka.