Ďábel, kterého znáš
V Harlemu se Chalky setkává s Narcissem v naději, že osvobodí Daughter Maitlandovou. Federální agenti naverbují Elie a Van Aldena, aby jim pomohli zničit Al Caponeho organizaci. Nucky sužovaný nedávnou ztrátou sahá po lahvi a společnosti štamgastů.