Dobrý posluchač
Nucky se vrací z Kuby a navštíví Johnnyho Torria, který mu slíbí zprostředkovat setkání se Salvatorem Maranzanem. V Chicagu jsou Eli s Van Aldenem pověřeni novou Al Caponeho pravou rukou Mikem D'Angelem, aby získali zpět peníze, o které přišel Eliot Ness.